Negresă vegetariană cu ulei de măsline

Felie de negresă vegetariană

Bonjour!

Astăzi încercăm să-i dăm de cap unei negrese delicioase, vegetariene. Vom avea o prăjtură mare, pufoasă și cremoasă, care se împarte lejer la 8 persoane.

Se face repede dacă nu vrei să te joci oleacă, însă rezultatul merită! atât de repede încât am doar două poze de final

Pentru că aveam o postare pirpirie, m-am hotărât să-mi restabilesc mândria de gospodină artistă wannabe. Mkay.

So, ai nevoie de 400 g făină, 2 lingurițe bicarbonat de sodiu, 100 g zahăr (după gust), 2 plicuri de zahăr vanilat, 7-8 linguri de cacao (după gust, se pot pune mai multe sau mai puține), două mâini de nucă de cocos rasă.

Amestecă ingredientele de mai sus, apoi adaugă 1 cană de gem de mure, 100 ml ulei de măsline și aproximativ 1 cană de apă. Amestecă în continuare. Apa o pui treptat, până când compoziția arată ca smântâna.

Ingrediente negresă vegetariană

Consistența + cocos

Când isprăvești, toarnă crema într-o tavă rotundă. Tava o pui în cuptor pentru 40 de minute- o oră, la foc mediu (acum fiecare știe de ce e în stare propriul cuptor, așa că limitele variază).

La sfârșit, scoate prăjitura pe un platou destul de mare și taie-o ca pe un blat de tort, toarnă peste partea de jos  jumătate din următoarea glazură: 5 linguri cacao, 150-200g zahăr și aproape 100ml apă pe care le-ai fiert împreună un minut, două. Apoi acoper-o cu niște nucă de cocos.

Jumătățile și glazura

 

Prima jumătate glazurată

 

Cocosul peste glazurăăăă

Pune cealaltă jumătate peste. Toarnă restul de glazură. Las-o să se răcească. Durează puțin toată treaba, nu te speria de pașii mulți.

A doua jumătate

Apooooi am văzut florile din grădină, așa că am ornat negresa cu petale de trandafir. Parfumul e destul de discret și schimbă total prezentarea :)!

Negresa vegetariană cu petale de trandafir

Negresă vegetariană cu ulei de măsline

 

Super-negresa cu trandafir

 Rețeta originală, din care m-am inspirat: aici.

Leave a comment